رنگین کمان زندگی ما

کارهای باقیمانده توی ایندو ماه و نیم تا به دنیا آمدن تو دخترنازم

1394/8/2 13:26
نویسنده : پانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام مامانی. دختر گلم. عشق مامان حالت چطوره؟ بغلروز به روز جات تو شیکمم تنگتر میشه و تو بیشتر و عمیقتر کش میای، گاهی حس میکنم داری دنبال یه راهی میگردی که پاتو از تو شیکمم بیاری بیرون و یکم درازش کنی! خندهشرمنده دخترم ولی هر دو مون باید یکم دیگه تحمل کنیم. منم مثه تو واقعا دلم میخواد بیای بیرونمتنظر، هرچند میدونم بعداً بارها بارها دلم واسه ایام خوش بارداری و این وول خوردنهای تو توی شیکمم تنگ میشه. متنظر عزیز دل مامان همینکه کنارمی و منو بعنوان مامان ات انتخاب کردی برام یه دنیا شادی داره. عاشقتم هزارتا. هزارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابوسبوسبوس

 

یه سری کارهایی هست که باید تا قبل از پایان ماه نه و البته ترجیحاً تا قبل از پایان ماه هشت میخوام انجام بدم که اینجا لیستش میکنم تا دونه دونه انجامش بدم انشالله.

 

1) خرید شیردوش، ظاهراً این مورد خیلی به رفاه و آسایشم بعد زایمان کمک میکنه، مخصوصاً اینکه منو اگه بکشن حاضر نیستم توی جمع و محلهای عمومی لباسمو دربیارمو شیر بدم ولی در عین حال نمیخوام تو دختر توپولمو از شیر مادر که حقته محروم کنم، پس واسه اینکه هردو خوشحال باشیم، خوبه و با توجه به اینکه من توی خونه کار میکنم و واسه کار از خونه بیرون نمیرم پس احتیاجی به مدل برقیش نیست چون گهگاهی استفاده میشه. خلاصه اینکه کلی در این مورد تو اینترنت تحقیق کردمو و الان میدونم چی میخوام بخرم. 

 

2) خرید چند تیکه لباس باقیمانده واسه شما، البته چون شما زود به زود رشد میکنی(قربون رشد کردنت برم بوس) واسه همین خرید تعداد زیاد لزومی نداره، یکی دو تیکه کافیه. 

 

3) خرید یه چند تا استیکر مرتبط با فضای اتاقت برای تزیین اتاقت

 

4) آتلیه، این خودش پروژه ایه!

 

5) یوگا و پیاده روی و ...، بطور منظم و جدی!! 

 

6)خرید آفتابه کوچک نو و گاز استریل و بتادین، که بعد از زایمان بتادین بریزم توش و با آب و گاز استریل بخیه ها را بشورم. 

 

7) دم زایمانم باید یه سری غذا بپزم و بزارم توی فریز. اگه بعد زایمان کسی واسمون غذا آورد  که دستش درد نکنه وگرنه اگه توی شرایط آشپزی نبودم، این غذاها یه چند روزی کمکم میکنه. میدونم غذای مونده کیفیت غذای تازه رو نداره ولی تجربه سه ماه اول و ویارم بهم میگه که جوانب احتیاطو رعایت کنم که از گشنگی هلاک نشیم!!خندونک

 

7) خرید یه سری چیزایی که بعد زایمان چه از لحاظ روحی و چه جسمی بهم انرژی بده و تجربه خوشایندی باشه.  آخه بعد زایمان آدم خونریزی داره و بطور معمول دو هفته افسردگی میگیره و خب بیخوابی و شیردهی و درد بخیه و اینکه به زور میشه نشست و ... رو هم بهش اضافه کنی، کلاً شرایط نسبتاً بحرانیه و واسه اینکه قوی باشم و بتونم از پس این چالش هم بخوبی بر بیام، بد نیست یکسری تمهیداتی بیندیشم!!درسخوان مثلاً خرید یکی دو جلد مجله موفقیت، روزنامه سلامت، کتاب های مورد علاقه ام، یه سری از این پودرهای ویتامینه، خوراکیهای شیرین و مقوی، هفت مغز و ... که بزارم کنار دستم کنار تخت و همشو استفاده کنم. خلاصه اینکه دخترم ..باید خودم به داد خودم برسم چون از قدیم گفتن کس نخواراند پشت من جز ناخن انگشت من!چشمک

 

8) تولدها، دو تا تولد پیش رو داریم. یکی تولد خواهر گلم و یکی تولد احسان جون. تصمیم دارم  راضیشون کنم و تولدشونو تو ماه هشت یعنی همین آبانماه بگیرم تا از هولش دربیام . آخه اگه بیفته دم زایمانم یا بعد زایمانم خیلی سخت و شاید حتی غیرممکن بشه. و خب این یعنی اینکه باید برم تو فکر کادوی تولد!! آخجووون تولد!جشن

 

9) دی وی دی  های تعلیم و تربیت کودکان و صفر تا سه سالگی دکتر هلاکویی، این دی وی دی ها رو هم باید همه رو نگاه کنم و نت بردارم. درسخوانخیلی خیلییییییییی مهمه. 

 

10) خریدن عنبر نثارا !! خجالت، بچه های کلاس اوناییکه زایمان کردند همه متفق القول خاصیت معجزه آسای عنبرنثارا رو برای بخیه و عفونت و ناف نی نی و... تایید کردند و منم میخوام امتحان کنم. دختر گلم اگه تا زمان تو، مقاله یا تحقیق علمی ای دال بر مضرات عنبرنثارا بیرون نیومده، پس حتماً اینو امتحان کن واسه رفع هر گونه عفونت و ضد عفونی ای معجزه میکنه. 

 

11) تماس با دانشگاه واسه مرخصی زایمان

 

12) بانک بندناف، اینو باید حداقل سی و شش هفته باشم تا بتونم واسه آزمایش و عقد قرارداد اقدام کنم. این خییلللللیییییییییییییییی مهمه. 

 

13) تکمیل مطالعات، بایستی مطالعاتمو درمورد مسائلی مثه بیماریهای نوزادان، زردی، کولیک، واکسنها، تعویض پوشک نوزاد و ... کامل کنم. هنوز در این مسائل اونقدری که دلم میخواد آگاه نیستم. باید آگاهیمو بالا ببرم.درسخوان

دخترم یه نکته ای رو بهت میگم، این کشف من حاصل بالا و پایین رفتن از پستی ها و بلندیهای

زندگیه،  اونقدر مهمه که باید با آب طلا نوشتش!! خندونکپس خوب گوش کن:

 

تنها راه مقابله با ترس در زندگی، افزایش آگاهیه!

 

اونم آگاهی درست و علمی از منابع موثق و قابل اعتماد و معتبر

منم دارم همین کارو میکنم و مطمئنم اینطوری تنهایی از پس همه کار بر میام ! راضیتشویق

 

فعلاً دیگه چیزی یادم نمیاد، اگه چیزی بود میامو دوباره مینویسم. 

 

عاشقتم هزارتا و همه اینکارها رو بخاطر تو دختر گلم میکنم. بوووووسبوس بوسسسبوس بووسبوس

پسندها (1)

نظرات (0)