رنگین کمان زندگی ما

به دنیا آمدن شما دختر گلم

1394/10/17 14:03
نویسنده : پانی
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. خندونکخندونک

من اومدم. بعد یه زایمان خیلی نفسگیر. حالم خدارو شکر خوبه و شما النای مامان خیلی خوب و ماهی. 

زایمانم یازده روز پیش بود و هم درد زایمان طبیعی رو کشیدم و هم سزارین شدم . سزارین اورژانسی چون شما یهو تو شیکم مامان مدفوع کردی!تعجب

 

از خاطره بد زایمان طبیعی و .. که بگذریم، وقتی دیدمت دنیام روشن شد. دیگه  هیچ ناراحتی ای نداشتم. بعد بیمارستان اومدم خونه خودم و از خاطرات پر از گریه ی چند روز اول نمیخوام واست تعریف کنم چون نمیخوام دنیا و آدمای دور و برت رو از دید من بشناسی. ولی همینو بدون که بالاخره تونستم واست مادری کنم و خودم  از پس کارات بربیام، (برخلاف تصور و اعتقاد راسخ دیگران!!) تشویق

الان تو آروم کنارم خوابیدی و هر لحظه بیشتر از لحظه قبل عاشقت میشم و از مادری کردن واست لذت میبرم. وقتی بغلت میکنم تا آروغت رو بگیرم و تو با تمام وجود منو می چسبی و تو بغلم آروم میگیری، بهترین حس دنیا رو دارم. بوس

 

نمیدونم کدوممون محتاج تریم؟ تو به من یا من به تو؟! قربون نفس کشیدنت برم. مرسی که سالم به دنیا اومدی و برای زندگی جنگیدی. من به تو افتحار میکنم. ایشالله همیشه سالم باشی و سایه منو بابات روی سرت باشه. خدایا مرسی که هوامو داشتی و دخترمو به خودت میسپارم. 

 

قربون دختر گلم برم بوس بوس بوس بوس بوس بوس

پسندها (4)

نظرات (0)